:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  13°C bezchmurnie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta





Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - Kunke Poligrafia sp. z o.o. - firmy z 20-letnim doświadczeniem i pasją do druku i poligrafii, lidera produkcji naklejek elektrostatycznych dla koncernów farmaceutycznych. Firma od początku swojego istnienia kładzie nacisk przede wszystkim na jakość, elastyczność i partnerstwo w kontaktach z klientami i dostawcami, jako najważniejszy element każdej współpracy. Obecnie poszukuje nowego członka Zespołu, który z pasją i zaangażowaniem obejmie stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta.

Jeśli:
• jesteś osobą opanowaną i rozważną,
• lubisz pomagać i wspierać, troszczyć się o innych,
• jesteś osobą uprzejmą i cierpliwą,
• jesteś osobą obowiązkową i pracowitą,
• masz zdolności organizacyjne i kierujesz się zdrowym rozsądkiem,
• przejmujesz odpowiedzialność za temat i starasz się go poznać od podszewki,
• zamieniasz pomysły i plany na praktyczne działanie,
• lubisz stawiać przed sobą cele i do nich dążyć,
• chętnie podejmujesz wyzwania, lubisz dynamiczne tempo pracy
to Twój wysiłek i wkład pracy będzie u nas szanowany i zauważony.

Opis zadań:
• obsługa klienta: kontakt telefoniczny i mailowy bądź bezpośredni ze stałymi klientami firmy, budowanie relacji z klientem pozyskanym przez handlowca mobilnego, przygotowywanie ofert i kalkulacji, wystawianie faktur,
• obsługa zamówień: uruchamianie zleceń, ustalenia z działem produkcji, kontrola wykonania i terminu realizacji, ustalanie szczegółów związanych z wysyłką do klienta,
• obsługa reklamacji/zwrotów.

Wymagania:
• doświadczenie w obsłudze klienta,
• znajomość zagadnień związanych z obsługi klienta - mile widziane wykształcenie w tym kierunku,
• znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym,
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• samodzielność w planowaniu sobie pracy,
• umiejętność pracy w zespole,
• biegła obsługa programów Microsoft Office.

Co oferujemy?
• stałe i stabilne zatrudnienie w firmie w Inowrocławiu,
• pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku,
• umowę o pracę,
• pracę w swobodnej, przyjaznej atmosferze, wsparcie doświadczonego zespołu,
• możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, konferencjach, targach).

Jak wyglądać będzie proces rekrutacji?
• W I etapie prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego. W tytule wiadomości prosimy wpisać Obsługa klienta Kunke. Przesłane dokumenty muszą zawierać klauzulę:
Przesłane dokumenty muszą zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 (Administratora Danych Osobowych) dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazanie przez Administratora danych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych oraz wyników rekrutacji podmiotowi, dla którego prowadzony jest niniejszy proces rekrutacyjny.”,
• W II etapie przeprowadzone zostanie badanie stylów zachowania za pomocą systemu MaxieDISC oraz rozmowy telefoniczne,
• W III etapie odbędą się rozmowy z właścicielem firmy i współpracownikami.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Dane kontaktowe

adres e-mail: [email protected]
nr tel: 570 490 040