:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Wykorzystaj potencjał swojego e-sklepu - zacznij sprzedawać w internecie

Technologie, Wykorzystaj potencjał swojego sklepu zacznij sprzedawać internecie - zdjęcie, fotografia
Portal Inowrocław 14/11/2018 12:18

Na przestrzeni ostatnich lat popularność internetu, jako medium łączącego klientów i sprzedawców wzrosła do tego stopnia, że dziś niemal w każdej branży oraz niszy panuje wysoka konkurencja.

Jak wobec tego stanu rzeczy zdobywać popularność wśród użytkowników WWW i budować wizerunek marki, który przyciągnie coraz większe rzesze nabywców, odwiedzających lub po prostu pomoże nam zebrać większą wirtualną publiczność? Po licznych rozmowach z polskimi specjalistami, udało nam się stworzyć dla was krótkie podsumowanie najlepiej sprawdzających się technik promowania asortymentu w sieci.

 

Zależy ci na długotrwałej dominacji? Inwestuj w SEO!

Twoi rywale z całą pewnością zawdzięczają swoje sukcesy na cyfrowym rynku dobrej optymalizacji strony dla wyszukiwarek internetowych. Taka usługa, zwana też z angielska Search Engine Optimization (SEO), wiąże się z dokładnym zadbaniem o spełnianie przez witrynę wszelkich standardów technicznych przy jednoczesnym zachowaniu jej atrakcyjności wizualnej i funkcjonalnej dla przeciętnego odwiedzającego. To właśnie praca seowców staje się fundamentem, na którym opieramy popularne pozycjonowanie stron, czyli de facto ostateczny cel znalezienia się w czołówce wyników Google dla haseł z naszej branży. W swoich codziennych staraniach specjalista od pozycjonowania i optymalizacji SEO zapewni naszemu serwisowi nie tylko najlepsze User Experience, a więc doświadczenie użytkownika sprawiające, iż ten będzie chciał powrócić pod nasz adres, ale też skonfiguruje szereg czysto technicznych aspektów projektu tak, aby zawartość ładowała się szybko, doskonale wyświetlała się na różnych urządzeniach, zaś kod i treści zostały uzupełnione o parametry istotne dla robotów indeksujących korporacji Google. To jednak wciąż zaledwie niektóre z kroków, jakie należy podjąć, by strona pozostała na szczycie listy – przekonuje fachowiec profesjonalnie zajmujący się optymalizacją we wrocławskiej grupie Afterweb.

 

Linki sponsorowane, czyli krótsza droga do popularności

Chociaż przed optymalizacją i pozycjonowaniem nie można się dziś uchylić celując w wyższą sprzedaż e-commerce, istnieją jeszcze metody, które działają szybko oraz doraźnie zapełniając lukę, która powstaje w razie nagłego spadku w rankingu stron Google. Mowa oczywiście o linkach sponsorowanych, czyli reklamie wykupowanej i drobiazgowo konfigurowanej, aby w bardzo szybkim czasie przekierować ruch z określonych wyników wyszukiwarki. W narzędziu Ads określamy więc budżet kampanii, jej ustawienia, grupę docelową oraz sporządzamy baner reklamowy. Już w 15 minut od zatwierdzenia nasze treści zaczną być wyświetlane internautom w przypadku danych fraz kluczowych. To szczególnie przydatna strategia przy okazjonalnych wahaniach pozycji wypracowanej przez SEO lub w wypadku konieczności szybkiego wyprzedania towarów. Także tutaj jednak najlepiej zdać się na wiedzę i doświadczenie specjalistów, tym razem z dziedziny PPC.

Wykorzystaj potencjał swojego e-sklepu - zacznij sprzedawać w internecie komentarze opinie

  • gość 2018-11-14 15:34:21

    dobre efekty daje pozycjonowanie, ciekawe rzeczy osiągnęliśmy z http://www.agencja.calisia.pl/

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"