:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  13°C bezchmurnie

Szczupłe łydki. Poznaj kilka drobnych rad, które przyniosą duże efekty

lifestyle, Szczupłe łydki Poznaj kilka drobnych które przyniosą duże efekty - zdjęcie, fotografia

Powodów dlaczego twoje łydki nie wyglądają tak jak łydki innych może być cała masa. Najczęściej są to przyczyny uwarunkowane genetycznie, może to by zły sposób chodzenia lub po prostu tłuszcz osadza się właśnie w tym miejscu. Jak uzyskać efekty pięknych łydek? To żadna tajemnica.

  • Bieganie to potężne narzędzie, które wręcz doskonale wpływa na łydki ale również na całe ciało. Dzięki bieganiu wyszczuplisz i ukształtujesz mięśnie nóg. Możesz porównać efekty zawodowych biegaczy. Są dwie grupy: krótkodystansowcy oraz długodystansowcy. Biegacze, którzy biegają się długie dystanse mają szczupłe łydki, w przeciwieństwie do sprinterów, którzy mają bardzo dobrze wykształcone mięsnie. Zatem biegaj spokojnie, jednostajnym tempem na długich dystansach. Pamięta, że nikt cię nie goni. Najlepiej wybrać teren płaski bez żadnych przeszkód. Takie styl biegania na pewno wyszczupli twoje nogi i nada im pożądany kształt,
  • Chodzenie na piętach nie jest dobrym rozwiązaniem. Unikaj tego jak ognia i nie unoś ich zbyt wysoko. W przypadku kobiet należy się wstrzymać z noszeniem wysokich obcasów chociaż na jakiś czas,
  • Intensywne wykorzystywanie łydek powiększa ich objętość. Unikaj ćwiczeń, które wymają użycia siły w mięśniach i szybkości od twoich nóg,
  • Doskonałym rozwiązaniem na ukształtowanie łydek to pływanie, spacerowanie w płaskiej podeszwie, trening przekrojowy albo bieżnia. Jednak musisz pamiętać, nie ćwicz intensywnie lecz spokojnie, ale dłużej,
  • Strzeż się skakania, stepowania, chodzenia po schodach czy szlakach górskich. Wszystkie te czynności wymagają użycia mięśni łydek, które powodują ich przyrost,
  • Rozciągnięte ciało na pewno będzie wyglądało smuklej. Identyczna zasada dotyczy właśnie łydek. Pilates jest doskonałym pomysłem. Wzmocnisz mięsnie bez ich dodatkowego rozbudowania,
  • Usiądź na krześle. Wygodnie oprzyj się o oparcie, wyprostuj plecy. Wykonuj ruchy okrężne stóp obracając je na przemian sześć razy zgodnie z ruchem wskazówek zegarka, kolejne sześć w drugim kierunki. Ćwiczenie powtarzaj około siedem razy dziennie.

To kilka propozycji by uzyskać efekt wymarzonych łydek. Ćwiczenia można wykonywać praktycznie w każdym miejscu o dowolnej porze. Właściwie są to bardziej rady niż ćwiczenia, które wystarczy wprowadzić w codzienne życie. Drobne zmiany, które w dużym stopniu mogą wpłynąć na nasze postawione cele. Samodyscyplina i samozaparcie to dwa elementy, dzięki którym uzyskamy to czego chcemy.

Kilka ćwiczeń by wysmuklić łydki z wykorzystaniem własnego ciała.

Ćwiczenie 1: Usiądź na podłodze w pozycji wyprostowanej i wyprostuj nogi w kierunku ściany. Oprzyj ręce o podłogę, a pomiędzy ścianę, a stopy włóż miękką piłkę lub poduszkę. Następnie naciskaj stopami na przedmiot, napinając mięśnie łydek.

Ćwiczenie 2: Stań w pozycji wyprostowanej. Rozsuń stopy na szerokość bioder – kostki, kolana i biodra powinny być ustawione w linii prostej. Trzymając kolana wyprostowane, wspinaj się na palce nóg.

Ćwiczenie 3: W pozycji wyprostowanej, wespnij się wysoko na palce nóg na jakimś podwyższeniu i wróć do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenia na drugiej nodze.

Karolina
Kobieta, żona, matka. Zobacz również inne artykuły na kobieta.po30.pl.

Szczupłe łydki. Poznaj kilka drobnych rad, które przyniosą duże efekty komentarze opinie

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na inowroclaw.info.pl