:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 23°C

Spisy osób uprawnionych do udziału w głosowaniu

wybory, Spisy osób uprawnionych udziału głosowaniu - zdjęcie, fotografia
Portal Inowrocław 01/10/2018 08:57

Urząd Miasta informuje, że mieszkańcy Inowrocławia mogą sprawdzać sporządzone spisy osób uprawnionych do udziału w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, w dniach od 1 października do 15 października 2018 r., w godzinach od 7.30 do 15.00, na pisemny wniosek złożony osobiście w Urzędzie Miasta, pokój nr 13.

W spisach osób uprawnionych do głosowania w wyborach zarządzonych na dzień 21 października 2018 r. zostali umieszczeni wyborcy zameldowani w Inowrocławiu na pobyt stały i wyborcy wpisani do rejestru wyborców na swój wniosek.

Wyborca, na jego pisemny wniosek złożony w urzędzie najpóźniej do dnia 16 października 2018 r. jest dopisywany do spisu wyborców w wybranym przez siebie obwodzie głosowania właściwym ze względu na miejsce stałego zamieszkania i na obszarze tego samego okręgu wyborczego.

            W mieście zostały przystosowane lokale dla potrzeb wyborców niepełnosprawnych w niżej wymienionych obwodach głosowania:

- Nr 4 Przedszkole nr 14 „Muzyczna Kraina”

ul. Marii Skłodowskiej-Curie 41,

- Nr 5 Klub „Kopernik” Kujawskiej Spółdzielni Mieszkaniowej

ul. Toruńska 60,

- Nr 6  Środowiskowy Dom Samopomocy

ul. Św. Ducha 90,

- Nr 8 Kujawskie Centrum Kultury

ul. Kasztelańska 22,

- Nr 9 Biblioteka Miejska im. Jana Kasprowicza

ul. Jana Kilińskiego 16,

- Nr 10 Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.

ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33,

- Nr 11 Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.

ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33,

- Nr 13 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Św. Ducha 90,

- Nr 15 Szkoła Podstawowa nr 8 im. 4 Kujawskiego Pułku Artylerii Lekkiej

ul. Władysława Łokietka 3,

- Nr 16 Szkoła Podstawowa nr 8 im. 4 Kujawskiego Pułku Artylerii Lekkiej

ul. Władysława Łokietka 3,

- Nr 18 Drukarnia POZKAL Spółka z o. o. Spółka komandytowa

ul. Cegielna 10/12,

- Nr 23 Szkoła Podstawowa nr 9 im. z Oddziałami Przedszkolnymi im. Marii Skłodowskiej-Curie

ul. Chemiczna 9,

- Nr 26 Kujawska Spółdzielnia Mieszkaniowa

Aleje Mikołaja Kopernika 7,

- Nr 27 Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego

ul. Solankowa 21,

- Nr 28 Filia nr 1 Biblioteki Miejskiej  im. Jana Kasprowicza

ul. Zygmunta Wilkońskiego 32,

- Nr 29 Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Powstańców Wielkopolskich

ul. Józefa Krzymińskiego 4,

- Nr 30 Szkoła Podstawowa Integracyjna im. Powstańców Wielkopolskich

ul. Józefa Krzymińskiego 4,

- Nr 33 Zakład Robót Publicznych

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15,

- Nr 34 Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Kusocińskiego

ul. Janusza Kusocińskiego 24,

- Nr 36 Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Kusocińskiego

ul. Janusza Kusocińskiego 24,

- Nr 37 Przedszkole nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi „Słoneczko”

ul. Janusza Kusocińskiego 11,

- Nr 43 Warsztat Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Pomocy Upośledzonym Umysłowo

ul. Emilii Plater 3,

- Nr 45 Warsztat Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu Pomocy Upośledzonym Umysłowo

ul. Emilii Plater 3.

 

Wyborcy niepełnosprawni, którzy chcą wziąć udział w głosowaniu w jednym  z wyżej wymienionych lokali mogą składać wnioski o dopisanie do spisu wyborców  w wybranym obwodzie głosowania wyłącznie na obszarze okręgu wyborczego właściwego dla ich stałego zamieszkania.

Wyjątek stanowi sytuacja, gdy na obszarze okręgu wyborczego właściwego dla ich stałego zamieszkania nie ma siedziby obwodowej komisji wyborczej przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wnioski w tej sprawie należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia
16 października 2018 r.

Wyborcy niepełnosprawni lub wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą
75 lat mają prawo do głosowania za pośrednictwem pełnomocnika. Termin złożenia wniosku
o sporządzenie aktu pełnomocnictwa upływa w nieprzekraczalnym terminie do dnia
12 października
2018 r.

UWAGA: W tych wyborach zaświadczeń o prawie do głosowania poza miejscem stałego zamieszkania nie wydaje się.

Wszystkie sprawy związane ze składaniem wniosków należy załatwiać w Urzędzie Miasta Inowrocławia przy ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36 w Wydziale Spraw Obywatelskich,
pokój nr 13 (parter) w godzinach urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30
do godz. 15.00.

 

Szczegółowe informacje udzielane są również telefonicznie, pod numerami telefonów:
(52) 35 55 312 i (52) 35 55 289.

Spisy osób uprawnionych do udziału w głosowaniu komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"