:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 12°C
powietrze B. dobre

Rozstrzygnięto konkurs fotograficzny UM

wiadomo, Rozstrzygnięto konkurs fotograficzny - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 5
  • Fotka nr 1 z 5
  • Fotka nr 2 z 5
  • Fotka nr 3 z 5
  • Fotka nr 4 z 5
Portal Inowrocław 26/10/2009 15:42

Dzisia w Urzędzie Miasta odbyło się rozstrzgnięcie konkursu fotograficznego na najładniejsze zdjęcia Inowrocławia.

W konkursie uczestniczyły 23 osoby, w tym 2 nie będące mieszkańcami Inowrocławia. Na konkurs wpłynęło l289 fotografii wykonanych techniką cyfrową oraz 67 analogową, łącznie l356 prac. Średnio jeden autor zgłosił kilkadziesiąt zdjęć. Rekordzista nadesłał 193 zdjęcia, tylko jeden uczestnik konkursu zaprezentował l fotografię. Najczęściej fotografowanym obiektem był Park Solankowy w różnych porach roku, a w szczególności mostek i staw, który został sfotografowany 144 razy. Uczestnicy często uwieczniali tężnię solankową (100), fontanny w Solankach (24), muszlę koncertową (19), zakład przyrodoleczniczy (19), pomnik gen. Władysława Sikorskiego (14), a także Ogrody Papieskie, dywany kwiatowe oraz solankowe alejki. Nadesłano również ponad 100 zdjęć przedstawiających różne obiekty znajdujące się na inowrocławskim Rynku, ulicy Królowej Jadwigi i sąsiednich. Najchętniej fotografowanym zabytkiem sakralnym okazał się kościół pw. św. Mikołaja, który przedstawiało 39 zdjęć, a w następnej kolejności bazylika Imienia NMP. - Celem konkursu było pozyskanie jak największej liczby atrakcyjnych zdjęć, które będą mogły być wykorzystywane w celach promocyjnych. Przyjęto następujące kryteria oceny: walory artystyczne, jakość, przydatność do wykorzystania w materiałach promocyjnych (foldery, albumy, kalendarze, ulotki, filmy), oryginalność ujęć i wartość dokumentacyjna - informuje Barbara Kasińska Kierownik Referatu Kultury i Promocji Komisja obradowała w składzie: Wojciech Piniewski, Roman Chamski - plastyk miejski, Anna Sieracka - podinspektor w Referacie Kultury i Promocji oraz Barbara Kasińska - Kierownik Referatu Kultury i Promocji. Na pierwszym posiedzeniu komisja dokonała wstępnego przeglądu prac, wybierając zdjęcia najlepsze do drugiego etapu. Komisja wyłoniła następujących kandydatów do nagród: 1. I miejsce Bogusław Kolanowski za cykl zdjęć - nagroda radio 2. I wyróżnienie ex aeąuo - Jakub Czarny za zdjęcie przedstawiające romantyczną alejkę w Parku Solankowym - nagroda wieża HIFI 3. I wyróżnienie ex aeąuo - Włodzimierz Podczaski za zdjęcie Parku Solankowego z lotu ptaka - nagroda wieża HIFI 4. II wyróżnienie - Tomasz Siniew za zdjęcie wejścia do Parku Solankowego z zegarem słonecznym (z lotu ptaka) - nagroda DVD 5. III wyróżnienie - Daniel Jancy za zdjęcie mostku w Solankach - nagroda ramka elektroniczna

 

 

Rozstrzygnięto konkurs fotograficzny UM komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca magisterska licencjat

Pracami tego typu zajmuję się od lat. Właściwie zawodowo. Zawsze staram się aby były jak najlepsze. Podchodzę do tego w sposób profesjonalny..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"