:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Pozycjonowanie stron jest nieefektywne? To przez te 5 najczęstszych błędów!

27/09/2018 08:34
Technologie, Pozycjonowanie stron nieefektywne przez najczęstszych błędów! - zdjęcie, fotografia

Pozycjonowanie stron jest procesem złożonym, w trakcie którego łatwo o pomyłkę, rzutującą na późniejsze wyniki. Błędów, jakie popełniają pozycjonerzy jest bardzo wiele, jednak są wśród nich takie, które powtarzają się nagminnie. Oto 5 najczęściej popełnianych błędów, które mogą całkowicie zniweczyć pozycjonowanie stron!

Błędy SEO – 5 najczęstszych pomyłek

Dobór niewłaściwych słów kluczowych

Profesjonalne pozycjonowanie stron polega na tym, aby na każdym etapie skupić się nawet na tych najdrobniejszych detalach. Nie inaczej jest w przypadku słów kluczowych – wybieranie ich bez jakiejkolwiek analizy, a jedynie pod kątem sprzedawanych produktów czy świadczonych usług to bardzo częsty błąd, szczególnie wśród osób, które zamiast skorzystać z usług specjalisty, postanowiły samodzielnie zająć się pozycjonowaniem strony.

Dobór słów kluczowych jest fundamentalny – to dzięki nim użytkownik będzie w stanie znaleźć Twoją stronę. Również dzięki nim możesz zwyciężyć w walce o pozycje w Google z konkurencją i prowadzić SEO skutecznie. Jaki jest najczęstszy błąd? Przede wszystkim wybieranie zbyt ogólnych słów kluczowych, które mają zbyt dużą konkurencję i na które nie będzie możliwości przebicia się przez strony konkurencji. Jeżeli więc świadczysz usługi hydrauliczne, sama fraza „hydraulik” prawdopodobnie nie da Ci oczekiwanych rezultatów. Szukaj więc słów kluczowych z długiego ogona i wykorzystuj specjalne narzędzia, takie jak Keyword Planner czy Ahrefs, nie zapominając o pozycjonowaniu lokalnym.

Niska jakość treści a pozycjonowanie stron

Google zwraca bardzo dużą uwagę na content, znajdujący się na stronach internetowych. Niskiej jakości treści sprawią, że skuteczne pozycjonowanie stron internetowych będzie niemożliwe. Musisz więc zadbać o zróżnicowany, merytoryczny content, wypełniony zdjęciami i filmami, który będzie nie tylko zoptymalizowany pod kątem robotów Google, ale przede wszystkim okaże się przydatny dla użytkowników. Skorzystaj więc z pomocy wykwalifikowanych copywriterów, którzy wspomogą Twoje działania SEO.

Zbyt duża ilość słów kluczowych

Jeszcze jakiś czas temu spamowanie słowami kluczowymi na stronie dawało efekt w postaci wysokich pozycji witryny w Google. Czasy jednak bardzo się zmieniły i dzisiaj zbyt duża ilość keywordsów może zostać uznana przez Google za spam. A to automatycznie wiązać się będzie ze spadkiem strony w wynikach wyszukiwania Google.

Jaka będzie optymalna liczba słów kluczowych? Specjaliści SEO uważają, że najbardziej efektywne jest pozycjonowanie stron, gdy ilość słów kluczowych nie przekracza 3% wszystkich słów w danym tekście.

Niskiej jakości linki

Backlinki to podstawa SEO, ale i sposób na zniweczenie całego procesu pozycjonowania strony. Jeżeli więc linki prowadzą z nietematycznych stron o niskiej jakości, które nie cieszą się zbyt dużym autorytetem, możesz zapomnieć o wysokich pozycjach w Google. Tak samo, jak w przypadku linkowania ze stron ze „złego sąsiedztwa”, czyli np. witryn o tematyce hazardowej lub pornograficznej.

Niewłaściwe anchor texty

Anchor texty, a więc wyrażenia, w których umieszczasz linki, muszą być naturalne, tematyczne i zróżnicowane – w przeciwnym wypadku siła linków nie będzie odpowiednio duża, a pozycjonowanie stron nie będzie skuteczne.

Pozycjonowanie stron jest nieefektywne? To przez te 5 najczęstszych błędów! komentarze opinie

  • gość 2018-10-01 13:50:07

    Pozycjonowanie może stać się efektywne znacznie szybciej przy założeniu, że zadbamy o prawidłową optymalizację witryny i jakość jej treści. Ciekawie zostało to opisane w tym miejscu http://www.eurobajt.pl/artixen-net-podpowiada-optymalizacja-to-klucz-do-pozycji-w-sieci/ bardzo fajny artykuł.

  • gość 2018-10-14 17:20:38

    Najgorzej podpisać złą umowę. Jak się w umowie nie zabezpieczysz, to pieniądze, które poszły na pozycjonowanie strony internetowej są wyrzucone w błoto. W necie jest wiele stron, gdzie jest informacja o tym co powinno być w umowie - tu jedna z nich. https://jakzrozumiecprawnika.pl/umowa-na-pozycjonowanie-strony-internetowej/

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Stroik Kula Szczęścia -

Witamy Państwa serdecznie. Oferujemy całkowicie nowy i oryginalny sposób udekorowania Państwa domu czy firmy. Prosty bo wykonany już z przybraniem..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"