:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Pozory mylą, dowód nie

06/12/2018 12:33
zdrowie, Pozory mylą dowód - zdjęcie, fotografia

Ośrodek Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień realizuje kampanię edukacyjną „Pozory mylą, dowód nie”, której celem jest zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach, że dorosły wygląd kupującego nie oznacza pełnoletności upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych.

W listopadzie bieżącego  roku przeprowadziliśmy szkolenia młodzieży  oraz dorosłych, których celem było przygotowanie    do badania metodą obserwacji uczestniczącej, tzw. „tajemniczy klient”. Badanie odbyło się w grudniu. Polegało ono na wizycie zespołu badawczego w punktach sprzedaży napojów alkoholowych. Zespół składał się z osób „małoletnich”, w rzeczywistości będących osobami pełnoletnimi, które usiłowały zakupić alkohol oraz osoby „dorosłej”, która będąc świadkiem sprzedaży lub odmowy sprzedaży napojów alkoholowych, w określony sposób reagowała na zaistniałą sytuację. Celem badania było sprawdzenie czy sprzedawca gotów był sprzedać alkohol pomimo podejrzenia, że kupujący jest osobą nieletnią, czy żądał okazania dowodu tożsamości samodzielnie czy też po reakcji świadka sprzedaży.

W akcji wzięło udział  12 osób  dorosłych  oraz 28  „małoletnich” – uczniów z inowrocławskich szkół: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5, I Liceum Ogólnokształcącego, III Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Zawodowych Rzemiosła.

OPIRPU

Pozory mylą, dowód nie komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Stroik Kula Szczęścia -

Witamy Państwa serdecznie. Oferujemy całkowicie nowy i oryginalny sposób udekorowania Państwa domu czy firmy. Prosty bo wykonany już z przybraniem..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"