:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

Najważniejsze wskaźniki popularności firmowego profilu na Facebooku

lifestyle, Najważniejsze wskaźniki popularności firmowego profilu Facebooku - zdjęcie, fotografia

Fanpage firmowy, nazywany ostatnio profilem na Facebooku, stał się w ostatnim czasie niezwykle popularnym narzędziem reklamowym. Duża część tego typu kont niestety niczym nie zachwyca, a wręcz powiela treści dostępne na stronie.

Jednak niektóre z nich zasługują na szczególną uwagę z uwagi na rzutki język, wartościowy content i rozwiązywanie realnych problemów użytkowników. Co tak naprawdę jest miarodajnym wskaźnikiem popularności profilu na Facebooku?

Prawdziwe komentarze użytkowników

Komentarze pozostawione pod postem, jak również recenzje świadczą o autentycznym zainteresowaniu klientów Twoją marką i tym, co masz im do przekazania. Pokazują też nastawienie klientów do Twojej firmy, dając szybki feedback odnośnie tego, jak bardzo odpowiadają im Twoje produkty czy usługi. Recenzje z kolei świetnie sprawdzają się w przypadku restauracji i punktów gastronomicznych.

 

Czy lajki mają dziś znaczenie?

Jeszcze do niedawna większość właścicieli firm wierzyła, że liczba lajków jest wyznacznikiem realnego zainteresowania klientów naszą marką, stanowiąc przy okazji o wartości naszego fanpage’a. Jednak w dużej mierze to sami internauci za sprawą swoich nieuczciwych zagrań sprawili, że lajki w zasadzie niewiele dziś znaczą. Nieuczciwi użytkownicy potrafili kupować całe pakiety polubień za grosze na portalach aukcyjnych, takich jak chociażby Allegro. Tego typu lajki pochodzące z fikcyjnych kont nie dość, że nie mają żadnej wartości, to mogą na dodatek zaszkodzić profilowi. Kilkanaście komentarzy pod postem napisanym po polsku, dodanych z konta Hindusa w jego rodzimym języku, mówi samo za siebie i ujawnia, skąd tak naprawdę wzięło się jego zainteresowanie naszym kontem. Co gorsza, Facebook raz na jakiś czas blokuje tego typu profile.

Aby osiągnąć cele sprzedażowe, powinniśmy skupić się na swojej grupie docelowej, czyli użytkownikach, którzy realnie kupią nasz produkt lub skorzystają z naszej usługi.

 

Udostępnienia i wspomnienia w sieci

Klienci, którzy rzeczywiście interesują się naszą marką, chętnie udostępniają nasze treści na swojej tablicy. Ci, którzy skupiają się na naszej firmie, wspominają też o nas w różnych miejscach sieci. Warto pamiętać, że internauci i ludzie generalnie mają tendencję do tego, aby częściej wspominać o firmie w złym kontekście, kiedy ta ich zawiedzie niż wówczas, gdy usługa zostanie wykonana należycie.

Więcej informacji na temat prowadzenia firmowego profilu nie tylko na Facebooku, ale również w mediach społecznościowych można znaleźć na stronie internetowej https://www.internetum.com/revolutionizing-your-business-using-google-trends/

Najważniejsze wskaźniki popularności firmowego profilu na Facebooku komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

_

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie - Zapraszamy!


Zobacz ogłoszenie
Reklama



25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"