:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  -5°C zamglenie

Najważniejsze wskaźniki popularności firmowego profilu na Facebooku

lifestyle, Najważniejsze wskaźniki popularności firmowego profilu Facebooku - zdjęcie, fotografia

Fanpage firmowy, nazywany ostatnio profilem na Facebooku, stał się w ostatnim czasie niezwykle popularnym narzędziem reklamowym. Duża część tego typu kont niestety niczym nie zachwyca, a wręcz powiela treści dostępne na stronie.

Jednak niektóre z nich zasługują na szczególną uwagę z uwagi na rzutki język, wartościowy content i rozwiązywanie realnych problemów użytkowników. Co tak naprawdę jest miarodajnym wskaźnikiem popularności profilu na Facebooku?

Prawdziwe komentarze użytkowników

Komentarze pozostawione pod postem, jak również recenzje świadczą o autentycznym zainteresowaniu klientów Twoją marką i tym, co masz im do przekazania. Pokazują też nastawienie klientów do Twojej firmy, dając szybki feedback odnośnie tego, jak bardzo odpowiadają im Twoje produkty czy usługi. Recenzje z kolei świetnie sprawdzają się w przypadku restauracji i punktów gastronomicznych.

 

Czy lajki mają dziś znaczenie?

Jeszcze do niedawna większość właścicieli firm wierzyła, że liczba lajków jest wyznacznikiem realnego zainteresowania klientów naszą marką, stanowiąc przy okazji o wartości naszego fanpage’a. Jednak w dużej mierze to sami internauci za sprawą swoich nieuczciwych zagrań sprawili, że lajki w zasadzie niewiele dziś znaczą. Nieuczciwi użytkownicy potrafili kupować całe pakiety polubień za grosze na portalach aukcyjnych, takich jak chociażby Allegro. Tego typu lajki pochodzące z fikcyjnych kont nie dość, że nie mają żadnej wartości, to mogą na dodatek zaszkodzić profilowi. Kilkanaście komentarzy pod postem napisanym po polsku, dodanych z konta Hindusa w jego rodzimym języku, mówi samo za siebie i ujawnia, skąd tak naprawdę wzięło się jego zainteresowanie naszym kontem. Co gorsza, Facebook raz na jakiś czas blokuje tego typu profile.

Aby osiągnąć cele sprzedażowe, powinniśmy skupić się na swojej grupie docelowej, czyli użytkownikach, którzy realnie kupią nasz produkt lub skorzystają z naszej usługi.

 

Udostępnienia i wspomnienia w sieci

Klienci, którzy rzeczywiście interesują się naszą marką, chętnie udostępniają nasze treści na swojej tablicy. Ci, którzy skupiają się na naszej firmie, wspominają też o nas w różnych miejscach sieci. Warto pamiętać, że internauci i ludzie generalnie mają tendencję do tego, aby częściej wspominać o firmie w złym kontekście, kiedy ta ich zawiedzie niż wówczas, gdy usługa zostanie wykonana należycie.

Więcej informacji na temat prowadzenia firmowego profilu nie tylko na Facebooku, ale również w mediach społecznościowych można znaleźć na stronie internetowej https://www.internetum.com/revolutionizing-your-business-using-google-trends/


Najważniejsze wskaźniki popularności firmowego profilu na Facebooku komentarze opinie

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na inowroclaw.info.pl