:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 14°C
powietrze Dobre

Jak zdobyć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google?

wiadomo, zdobyć wysoką pozycję wyszukiwarce Google - zdjęcie, fotografia
Portal Inowrocław 09/05/2016 11:38

Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to gwarancja sukcesu każdego przedsiębiorcy niezależnie od profilu jego działalności. Im wyższe miejsce w rankingu zajmujemy, tym wiecęj osób odwiedza naszą stroną, a to znacząco przekłada się na zyski firmy. Jak jednak zdobyć wysoką pozycję?

Jakie działania podjąć, by poszybować w górę wyszukiwarki i pozostać jak najdłużej na jej szczycie? Poniżej przedstawiamy odpowiedź na to nurtujące pytanie. Pozycjonuj stronę i zarabiaj więcej! Pozycjonowanie strony internetowej to jedyny sposób na zdobycie wysokich pozycji w wyszukiwarce w wynikach naturlanych. Każdy przedsiębiorca chcący czerpać zyski ze sprzedaży internetowej powinien podjąć działania w zakresie pozycjonowania witryny firmowej. Tylko tak użytkownicy mogą odnaleźć Twoją stronę w gąszczu konkurencji. Jak jednak znaleźć się wysoko pod konkretnymi frazami? Sprawdź jak można przeprowadzić pozycjonowanie stron w kilku prostych krokach: Krok 1. Znajdź swoje słowa kluczowe Rzetelne pozycjonowanie strony zawsze należy rozpocząć od analizy słów kluczowych. Stosując narzędzia analityczne i przeglądając asortyment zawarty na stronie internetowej należy nakreślić spis słów i fraz, które charakteryzują się jak największą ilością wyszukań wśród internautów. Wciel się w potencjalnego nabywcę i pomyśl jakie słowa wpisuje w wyszukiwarkę, by dotrzeć do Twoich produktów lub usług. Warto też dokładnie przeanalizować inne strony i podejrzeć na jakie słowa pozycjonuje się Twoja konkurencja. Krok 2. Audyt SEO - rzetelna ocena widoczności Twojej strony W celu zwiększenia widoczności strony internetowej w internecie należy przeprowadzić gruntowny audyt SEO, który pozwoli dopasować firmową witrynę do preferencji wyszukiwarki. Pracę na audytem warto powierzyć doświadczonemu specjaliście SEO. - Niestety nie przyjęto dotychczas żadnego sztywnego kryterium oceny stron internetowych. Algorytm, który ocenia serwisy jest stale aktualizowany, dlatego osoba wykonująca audyt SEO powinna być zorientowana w aktualnych standardach. Prowadzona analiza musi wykryć wszelkie nieprawidłowości, które wpływają na indeksację strony w Google. Końcowy raport powinie zawierać listę poprawek, które po naniesieniu pozwolą osiągać danej witrynie lepsze pozycje w wyszukiwarce ? sugeruje Kamil Dudziak, Specjalista SEO z AFTERWEB.pl. Krok 3. Optymalizacja i Twoja strona jest funkcjonalna Nawet najlepszy wygląd strony nie gwarantuje wysokiej sprzedaży. Dopiero optymalizacja witryny pod wyszukiwarkę Google sprawi, że ruch na stronie może wzrosnąć. Działania w zakresie optymalizacji strony obejmują poprawę wszelkich mankamentów nakreślonych w raporcie audytu SEO. Dzięki wprowadzonym zmianom strona stanie się bardziej czytelna dla robotów Google. Wyszukiwarka lepiej sczyta zawartość naszej witryny, a oferowany przez nas asortyment lub usługi staną się bardziej widoczne dla internautów. Krok 4. Marketing treści zwiększy Twoją pozycję Content marketing czyli inaczej marketing treści to obecnie niezwykle skuteczny sposób promowania firmy w internecie. Ciekawe treści zawsze zainteresują sporą rzeszę potencjalnych nabywców danych usług. Umieszczając artykuły na stronach informacyjnych lub blogach możemy zbudować solidną relację z klientami. Content marketing warto jednak łączyć z SEO poprzez nasycanie tekstów słowami kluczowymi w tytule, metaopisie i nagłówkach oraz o odpowiednie podlinkowanie. Wszystkie te elementy w połączeniu z unikalną treścią stanowią genialny sposób na podniesienie rankingu strony internetowej. Krok 5. Linki? Tylko z dobrych serwisów! Link building to nic innego jak umieszczanie odsyłaczy w postaci hiperłącza do naszej strony na serwisach zewnętrznych. Zdobywanie linków ma duże znaczenie w budowanie pozycji serwisu w rankingu Google. Należy jednak bezwzględnie podkreślić, że po zmianie algorytmu w 2011 roku liczy się jakość, a nie ilość posiadanych linków. Obecnie nie wystarczy zdobyć kilkaset linków z zaplecza, które jedynie udają strony internetowe. Wysokie i stabilne pozycje gwarantują tylko linki z popularnych serwisów, które cieszą dużym autorytetem wśród internautów.

Jak zdobyć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca magisterska licencjat

Pracami tego typu zajmuję się od lat. Właściwie zawodowo. Zawsze staram się aby były jak najlepsze. Podchodzę do tego w sposób profesjonalny..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"