:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  14°C rozproszone chmury

Jak zafundować sobie wspaniały relaks wieczorem? Kilka użytecznych sposobów

lifestyle, zafundować sobie wspaniały relaks wieczorem Kilka użytecznych sposobów - zdjęcie, fotografia

Relaks wieczorową porą jest czymś, co powinna regularnie sobie fundować każda ciężko pracująca kobieta, nawet jeśli bardzo trudno jest jej znaleźć na to czas. Obowiązki związane z pracą i życiem rodzinnym potrafią być bardzo stresujące i męczące, dlatego czasem na koniec dnia po prostu trzeba się odprężyć, by zregenerować siły! Oto kilka sposobów, by to osiągnąć.

Relaksująca kąpiel

Jednym z najbardziej niezawodnych sposobów na relaks wieczorem jest naturalnie gorąca kąpiel. Można uczynić ją jeszcze bardziej przyjemną dzięki zastosowaniu akcesoriów, takich jak kule czy odżywcze sole do kąpieli. Korzyść z ich używania jest podwójna - z jednej strony działają odżywczo na skórę, z drugiej zaś pozwalają dodatkowo się odprężyć. Warto też przy okazji przeprowadzić gruntowny peeling ciała i twarzy i nałożyć maskę na twarz, szyję, dekolt i włosy, dzięki czemu kąpiel połączymy z zabiegiem upiększającym. Pamiętajmy tylko, by nie kąpać się zbyt długo, ponieważ przebywanie w wodzie powyżej trzydziestu minut może sprawić, że skóra zacznie się suszyć.

O ile sama kąpiel jest już bardzo relaksująca, to jeszcze lepszy efekt osiągniemy, jeżeli zadbamy o to, by odprężyć się również po jej zakończeniu! Warto zainwestować zatem w ekskluzywny szlafrok, dzięki któremu nie zmarzniemy po wyjściu z wody i poczujemy się naprawdę luksusowo. Szczególnie polecamy szlafroki z satyny, które nie tylko dobrze wchłaniają wodę, ale i są niezwykle atrakcyjne dzięki pięknemu połyskowi.

Medytacja, treningi relaksacyjne i joga

Coraz popularniejszą metodą na wieczorny relaks, którą chętnie praktykują osoby w różnym wieku i obu płci jest medytacja. Nie trzeba tutaj wiele - wystarczy położyć się na łóżku i skoncentrować się na swoim oddechu, starając się wyciszyć myśli. Warto również spróbować treningów relaksacyjnych, takich jak na przykład progresywna relaksacja mięśni metodą Jacobsona czy trening autogenny Schultza. Nawet jeśli z początku ciężko będzie nam trudno wyciszyć myśli na tyle, żeby móc skupić się na medytacji lub treningach, z czasem mamy szansę w sobie tę umiejętność po prostu wyćwiczyć.

Nic nie stoi także na przeszkodzie, by zrelaksować się w sposób aktywny! Sposobem na to jest joga, która jest bardzo odprężająca i dobra dla ciała. Krótki stretching wcale nie jest nadmiernie wyczerpujący fizycznie i daje ulgę wyczerpanym mięśniom. Szczególnie poleca się go kobietom prowadzącym siedzący tryb życia!

Zrezygnuj z elektroniki przed snem

O ile wiele z nas uwielbia przeglądać przed snem ulubione strony internetowe, eksperci zgodnie twierdzą, że korzystanie z urządzeń elektronicznych przed snem nie sprzyja wieczornemu wyciszeniu się. Lepiej jest postawić na takie czynności jak krótki spacer, czytanie interesującej książki czy seks. Oczywiście najważniejsze jest, by była to czynność, która sprawia nam prawdziwą przyjemność, w innym przypadku ciężko, by działała na nas prawdziwie relaksująco! Jeszcze lepszy efekt uda się osiągnąć, jeżeli stworzymy sobie odpowiednie warunki - warto zapalić świecę zapachową, a już na pewno dobrze przewietrzyć sypialnię.

W przygotowaniu artykułu pomocy udzielił sklep internetowy coemi.pl.

Jak zafundować sobie wspaniały relaks wieczorem? Kilka użytecznych sposobów komentarze opinie

  • Karolina - niezalogowany 2018-01-30 20:57:32

    Po ciężkim i długim dniu w pracy jedyne o czym marzę to o długiej kąpieli. Żeby poczuć się jak w spa i bardziej się zrelaksować lubie dodać sobie olejek. Szczególnie lubię eukaliptusowy z firmy Damai. Rozluźnia mięśnie i po półgodzinnej kąpieli czuje się jak po całodniowym pobycie w spa.

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na inowroclaw.info.pl