:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
teraz 9°C
powietrze Dobre
Banerowa kampania
Sławomir Szeliga - blog 05/10/2019 10:44

Banery zdominowały kampanię do parlamentu. Kandydaci najczęściej uśmiechają się portretowo, choć zdarzają się również stylizacje gotowe do skoku z plakatu na Wiejską. Stojąc w korkach można się bliżej zapoznać z wyborczym menu...

Nie wszyscy patrzą w oczy wyborcom. Jeden z nich do niedawna sięgał spojrzeniem, gdzie wzrok nie sięga, ale na świeżych produktach z drukarni wklejono już nowe zdjęcie.

Inny z pretendentów uważa, że „wszyscy jesteśmy rolnikami”. Do tej pory byłem przekonany, że wszyscy Polacy znają się na zdrowiu i polityce, bo te tematy dominują na spotkaniach rodzinnych. Być może chciał podkreślić „skąd nasz ród”!?

Do właściwego wyboru zachęcają również hasła wyborcze. „ Twój głos za zmianą na lepsze” - tak przekonuje do postawienia znaku „x” przy swoim nazwisku kandydat na posła. Czy uda się namówić tych, którzy uważają, że „lepsze jest wrogiem dobrego”?

W kampanii wyborczej jedni zazwyczaj stawiają na młodość, a drudzy uważają, że niezbędne jest doświadczenie - zawodowe i życiowe. W tej kampanii jednej z kandydatek udało się osiągnąć konsensus. Oferuje swoim wyborcom „młodość dojrzałą”.

Kandydat do izby wyższej parlamentu opatrzył swoje zdjęcie podpisem: Senator dla Inowrocławia. Z pewnością zapamiętają tę obietnicę wyborcy z Kruszwicy, Pakości, Mogilna, Żnina, Nakła i innych miejscowości, którzy będą głosować w tym samym okręgu co inowrocławianie.

Szczególną formę wizerunkową stanowią banery „z poparciem”. Z reguły oglądamy popiersia popieranego i popierającego tej samej wysokości zwrócone do siebie lub do wyborców. Zdarza się uścisk ręki. Zawsze pojawia się magiczne słowo: popieram! Czasem można odnotować sporą dysproporcję między głowami. Dość oryginalną stylizację stanowi wizerunek kojarzony bardziej ze sceną artystyczną, a nie polityczną lub początkiem odliczania kroków od siebie...

Przed imieniem i nazwiskiem można również znaleźć tytuł naukowy. Z pewnością ma podkreślać stosunek kandydata do wiedzy. Tworzy się pewien dysonans, gdy wyborca spotka coś jeszcze, np. pozycję na liście oznaczoną jako nr z kropką. Mam wrażenie, że troska o poprawną polszczyznę to również „obrona wartości”.

13 października wieczorem będziemy dopingować naszych piłkarzy w meczu z Macedonią Północną. Na stadionie narodowym i przed telewizorami. W koszulkach z orzełkiem i biało-czerwonych szalikach. Będziemy kibicować Polsce! W komisjach wyborczych będą liczyć nasze głosy, a studia telewizyjne wypełnią politycy i komentatorzy. 

Czy wynik wyborów i wynik meczu będą korzystne dla nas? Naszych futbolistów powoła do drużyny Jerzy Brzęczek, a naszą sejmową i senacką reprezentacją my wybierzemy spośród banerowych kandydatów.

Sławomir Szeliga

Banerowa kampania komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Praca magisterska licencjat

Pracami tego typu zajmuję się od lat. Właściwie zawodowo. Zawsze staram się aby były jak najlepsze. Podchodzę do tego w sposób profesjonalny..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez inowroclaw.info.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

PPHU Inomedia Adam Markiewicz z siedzibą w 88-100 Inowrocław 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 90/25

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"